Alla inlägg den 26 oktober 2021

Av Mikael Bergman - 26 oktober 2021 17:52

sista inlägget på denna plats

 

hädanefter så kommer jag att verka och synas här

 

 

https://mickephoto.blogspot.com/

 

kanske lagom kommer igång nu till helgen på den nya adressen

 

Lite tråkigt att mitt pentaxfoto försvinner kan jag tycka

men med ett nytt webhotell 

så kan pentaxfoto som namn kanske komma tillbaka igen 

men mickephoto är väl inte fel det funkar väl ;-)

 

nu kan jag ju byta kamera märke utan att behöva känna mig låst till pentax ;-)

 

Jag gjorde klart med websupport gamla binero idag 

och jag talade om hur jag upplevde dom som support 

klart och tydligt 

Men jag tror inte dom förstod i alla fall

men det är historia för mig nu 

 

så nu som nästa steg blir det att stänga ner denna sida

och även mitt pentaxfoto hos websupport

sedan så kör jag vidare på

 

https://mickephoto.blogspot.com/

 

det kommer att bli jättebra 

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2021
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards