Direktlänk till inlägg 7 augusti 2021

#205

Av Mikael Bergman - 7 augusti 2021 07:12

Nytt album

 

 https://pentaxfoto.jalbum.net/Naturreservat/J%C3%A4gar%C3%A5sen/




Igår besökte jag ett nytt för mig ett naturreservat

jägaråsen i Kungsör

för mig så blev det ingen hit att vandra här

hela sträckan ska vara 5,2 km

jag klarade kanske 3km sen fick det räcka för mig

tyckte inte att området hade så mycket att bjuda på

inte för mig vart fall

hårt att gå på dessa rullstenar uppe på åsen

och en himla massor av flugor och mygg

men det får man räkna med i dessa tider att det är

och snart kommer älg flugorna så det blir nog bra

 

mobilen ringde upp mig också

folk ville ha hjälp med att hämta hem en bil från rättvik som hade blivit kvar där över natten

det pågår ju classic car weekend i rättvik

trotts att det inte är det officiellt så är det som vanligt där i alla fall

marknad och knallar och bilar

så det blev att åka tillbaka hem igen och hämta upp folk

sedan upp till rättvik och köra hem bilen igen

blev klart rätt så fort ändå och kom hem i skaplig tid

 

även denna dag så passade jag på att prova mitt senaste objektiv

från nybro foto

mitt 400 mm 5,6 av 2 bilder med det så tycker jag att det funkar bra

dock så är denna bild fotat med mobilen med flera

då jag saknade mina vidvinklar denna dag och som var kvar hemma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikael Bergman - 26 oktober 2021 17:52

sista inlägget på denna plats   hädanefter så kommer jag att verka och synas här     https://mickephoto.blogspot.com/   kanske lagom kommer igång nu till helgen på den nya adressen   Lite tråkigt att mitt pentaxfoto försvinner kan j...

Av Mikael Bergman - 25 oktober 2021 21:45


  Jag har börjat att se mig om efter en ny sida Igen !!   Att lägga mina bilder på Google och blogger är nog en av dom bästa i alla fall av fria bloggar var in där och fick se hur allt annurlunda det har blivit där sedan sist jag var d...

Av Mikael Bergman - 25 oktober 2021 17:03


Updaterat album   Bilder här.....   https://pentaxfoto.jalbum.net/Vehicle/Marknad%20surahammar ...

Av Mikael Bergman - 24 oktober 2021 14:48


Updaterat album   Bilder här.....   https://pentaxfoto.jalbum.net/Bergslagen/Natur/Summer ...

Av Mikael Bergman - 24 oktober 2021 09:19


Nytt album   Bilder här.....   https://pentaxfoto.jalbum.net/Mixed%20Places/H%C3%A4fla%20hammarsmedja ...

Translate

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards