Alla inlägg den 3 juli 2021

Av Mikael Bergman - 3 juli 2021 21:05

Jag min dumma idiot har gått med i facebook igen

varför vet jag inte !!

Med tanke med att hur jobbigt det var att ta sig därifrån sist jag var med

och idag så blev jag spärrad på facebook 

kunde inte dela inlägg eller dela inlägg där

jag fick vänta till kl 20,16 nu ikväll för att dela ett inlägg

och nu så går det igen

varför jag blev spärrad för vet jag inte för det framkommer inte 

kanske har jag delat ett inlägg från en annan person som inte passar för en annan 

person då är det lätt att dra kortet och spärra en 

 

idag har det vart varmt

så varmt att ljuset ute på terassen smälte i glas kupan 

men ändå så har jag jobbat bra i trädgården idag tycker jag

klippt gräset och klippt buskar och kvarna dom till flis

 

och snart så stunder årets semester också 

i år blir det tält semester för oss

 

detta tält har vi inte använt på ca 30 år sedan 

ett jofa tält från malung ala 1980 tal 

fortfarande mögel fritt och helt 

och jag prov låg det nu ikväll 

detta tält för stå uppe över natten och vädra sig 

 

vart där bär av nu till veckan

ja det blir upp till bergen och renarna som vanligt

fast en ny tripp detta år som vi inte har gjort tidigare 

och visst ska det vara tält camping

så gör ju alla riktiga cowboys 

 

Translate

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards